Strona Główna    Kolonie    Sylwester w Górach    Zimowiska    Kursy/Szkolenia    Rezerwacja Hosteli    Oferty Pracy    Referencje    Kontakt    Nasze biura  
FAQ

Jak mam dokonać rezerwacji?
1. Wybierz Kraj a następnie Miasto, podaj Datę, Ilość osób. Po wybraniu opcji SEARCH system znajdzie dla Ciebie dostępne Hostele wg Twoich kryteriów.
2. Wybierze Hostel, który chcesz zarezerwować.
3. Zostaną wyświetlone dostępne pokoje oraz ceny za nocleg.
4. Wybierz rodzaj pokoju i określ dla ilu osób będzie rezerwacja.
5. Jeśli wszystkie podane informacje są prawidłowe wciśnij przycisk "BOOK NOW".
6. Teraz zostanie wyświetlona strona z informacjami dotyczącymi rezerwacji.
7. Wpisz swoje dane oraz numer karty kredytowej. Operacje zakończ wciśnięciem przycisku "CONFIRM".
8. Teraz system dokona rezerwacji. Po zakończeniu przetwarzania danych zostaniesz poinformowany o zakończeniu procesu przez wyświetlenie numeru Twojej rezerwacji.

Co się dzieje z 10% depozytem?
1. Kiedy dokonujesz rezerwacji płacisz tylko 10% wartości zamówienia plus 2$ opłaty rejestracyjnej.
2. Jest to opłata nie zwracana po przyjeździe do Hostelu.
3. Pozostałe 90% płacisz bezpośrednio w Hostelu.
4. Depozyt i opłata rejestracyjna nie jest zwracana w żadnym przypadku (proszę zapoznać się z regulaminem podczas dokonywania rezerwacji).

Jeśli nie posiadam karty kredytowej czy mogę dokonać rezerwacji?
Nie. System rezerwacji on-line działa tylko i wyłącznie z ważnymi kartami kredytowymi.

Czy nazwisko na karcie kredytowej musi być identyczne jak osoby rezerwującej nocleg?
Nie. Jeśli nie posiadasz własnej karty kredytowej ale masz zgodę na użycie karty przyjaciela czy członka rodziny możesz dokonać rezerwacji Hostelu dla siebie.

Czy dokonując płatności kartą mam jakieś zabezpieczenie operacji?
Tak. System rezerwacji używa Verisign - światowego lidera w ochronie przepływu danych w internecie.

Jeśli po zakończeniu procesu rezerwacji pokażemy mi się strona wyświetlająca błąd co mogę zrobić?
Może być kilka powodów na podstawie których rezerwacja może zakończyć się błędem.
1. Na karcie nie ma wystarczająco dostępnych środków do zrealizowania transakcji.
2. Nie wypełniłeś wszystkich potrzebnych danych, lub błędnie podałeś dane karty.

Czy mogę dokonać rezerwacji przez telefon lub e-mail?
Nie. System rezrewacji działa tylko on-line. Nie oferujemy rezerwacji telefonicznej czy poprzez e-mail.

Czy możecie za mnie sprawdzić dostępne miejsca i dokonać rezerwacji?
1. System rezerwacji działa na całym świecie i w każdej chwili sytuacja może ulec zmianie.
2. Nie mamy kontroli na ilością wolnych miejsc w Hostelach.
3. Dostarczamy tylko technologii internetowej do rezerwacji miejsc dla Hosteli.
4. Jeśli chcesz sprawdzić dostępność miejsc musisz to zrobić na własną rękę.

Czy możecie mi przesłać dane kontaktowe Hostelu?
1. Każdy Hostel ma swoją odrębną stronę, na której znajdują się potrzebne informacje.
2. Po dokonaniu rezerwacji otrzymujesz pełne dane Hostelu włącznie z telefonem, adresem poczty elektronicznej i adresem strony www.

 Kontakt

© Mój Londyn - info(at)mojlondyn.pl

do góry^

Opublikowane na stronach internetowych turystyka.mojlondyn.pl materiały, informacje lub ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.